אנרגיה מתחדשת שתסגור לכם מעגל

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    כך תבצעו בצורה בטוחה בדיקה במחשבון סולארי

    שאלו את עצמכם אילו מהרכישות שלכם במהלך 10 השנים האחרונות הניבו עבורכם תזרים מזומנים? כמעט כל מה שאנחנו קונים מביא לנו תועלת מסוימת, אבל לא מביא לנו כסף. אם נסתכל על הוצאות שכמעט כל אחד מכיר אותם  שיפוצים, צביעה, תחזוקת הבית, שיפוצים בבית, כל עבודות בנייה – ללא תקווה להחזר. יחד עם זאת, כל מערכת סולארית המותקנת כהלכה מייצרת חשמל בכל פעם שקרני השמש נופלות על הפאנל הסולארי. החשמל הזה מחליף את האנרגיה שאחרת הייתם צורכים מהרשת והייתם צריכים לשלם עליה. הפאנל הסולארי מייצר כל הזמן תזרים מזומנים חיובי, המספק תשואה (מלאה או חלקית) מההשקעה עבור רכישתו. בדיוק למטרה זו נוסדה ב-2009 חברת מעגלים. החברה התקינה מאות מערכות סולאריות בארץ ובחול ומציעה יחס אישי לצרכי הלקוח ומקצועית בכל שלבי פרויקט סולארי.

    חישוב עלויות בעזרת מחשבון סולארי

    כדי לחשב את עלויות של מערכת והחזר כספי שתקבלו תעדכנו באתר שלנו מחשבון סולארי שיעזור לכם בחישובים אלו. מחשבון זה נועד להעריך את ייצור האנרגיה החשמלית על ידי מערכת סולארית ואת תקופת החזר העלות שלה. כדי להשתמש במחשבון שלנו, יש לציין את המיקום של המערכת סולארית באופן ידני .

    כמו כן יש מלא את הנתונים הבאים:

    1. הגורם הראשון שמשפיע על הספק המערכת – סוג הגג שמערכת תשב עליו. בשורה למעלה תבחרו את סוג הגג, זה יכול להיות בטון שטוח, גג איסכורית או גג רעפים.
    2. לאיזה כיוון פונה הגג שלכם (דרום, מערב…וכו')
    3. מה גודל גג שלכם במ"ר

    החישוב של תפוקות מערכת סולארית באמצעות המחשבון שלנו הוא ראשוני. יש צורך לקחת בחשבון את האינדיבידואליות של כל אובייקט והתקנה.

    מדוע בכלל מערכת סולארית?

    לא פעם שאלתם את עצמכם כיצד ניתן גם להוזיל את חשבון החשמל וגם בדרך להשתמש באנרגיה ירוקה  התשובה היא פאנלים סולאריים, שנמצאים יותר ויותר בשימוש בבתים חדשים, בעסקים, או על שטחים חקלאיים בישובים מסוימים. בשנים האחרונות העלות של מערכות  סולאריות ירדה פי כמה. גם עלות הרכיבים למערכת האנרגיה הסולארית מופחתת. העלות הנמוכה של פאנלים סולאריים, כמו גם העלות העולה של חשמל הופכת את הרכישה וההתקנה של מערכת סולארית בבית לאטרקטיבית עוד יותר. העלות היורדת של פאנלים סולאריים הופכת אותם לא רק לדרך להשתמש בחשמל נקי, אלא גם להשקעה טובה. את התועלת ממנה ניתן לחשב ע"י מחשבון סולארי .

    כדי לקבל כל התשובות יש צורך להתייעץ עם המומחים שלנו. ניתן לעשות זאת בטלפון או להשאיר פרטים באתר . בהתבסס על תוצאות השיחה, המומחים יציעו הצעה הכי טובה שתענה על הדרישות. ההצעה המורכבת תכלול את עלות מערכת עצמה והתקנתה המקצועית.

    אנרגיה מתחדשת שתסגור לכם מעגל

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      אנרגיה מתחדשת שתסגור לכם מעגל

      השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

        חשבו את היקף הייצור והחיסכון העתידי שלכם

        למעבר למחשבון הסולארי

        מאמרים נוספים

        הכל אודות חברות אנרגיה סולארית בישראל

        ממשלת ישראל חשפה תוכנית להגדלת חלקה של אנרגיה מתחדשת בייצור החשמל ל-30% עד שנת 2030....

        להמשך קריאה
        איך תמצאו חברה עבור התקנת מערכות אנרגיה סולארית?

        השפעת הדלקים המאובנים על הסביבה של שינויי האקלים הולכת וגדלה מדי יום ואנרגיה סולארית תהיה...

        להמשך קריאה
        כל מה שחשוב לדעת על מחירי אנרגיה סולארית

        העלייה בתעריפי החשמל שנראתה בישראל בשנת 2022, בנוסף לזינוק נוסף הצפוי בתחילת 2023, הובילה בשנה...

        להמשך קריאה
        דילוג לתוכן